loading...
گلچین مطالب سایت های مرجع و بزرگ
djmbg بازدید : 30 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Android Collection Pack مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 29 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Unearthed-Trail-of-Ibn-Battuta

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در این پست قصد داریم بازی هیجانی و گرافیکی Unearthed:Trail of Ibn Battuta را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی یک بازی شخص سوم بوده که بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و مراحل را به اتمام برسانید . این بازی با دو زبان عربی و انگلیسی عرضه شده است . در این بازی شما در نقش جواد و خواهرش هستید که باید با کاوش در سرزمین های عجیب و غریب مکان های جدیدی را کشف نمایید . در طول مسیر به صورت ناگهانی یک تماس دریافت خواهید کرد . اکنون وظیفه شما این است که به دنبال کاشف بزرگ یعنی ابن بطوطه بگردید . در مکان هایی نظیر دمشق و مراکش به کاوش پرداخته و این قاتل را دستگیر کنید .  لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با پردازنده های NVIDIA  سازگاری دارد .

 

djmbg بازدید : 23 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

 Crash-Driver

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا هیچ وقت جرئت داشته اید با سرعت بسیار بالا در جاده های خطرناک  رانندگی کنید ؟ آیا دوست دارید رانندگی با سرعت بالا را در جاده ها تجربه کنید ؟ اگر این طور است ما Crash Driver  را به شما پیشنهاد می کنیم . در کویر ، جنگل ، دریا ، شهر و … به صورت دیوانه وار رانندگی نموده و امتیازات بی شماری به دست آورید . از سقوط فوق العاده خود نهایت لذت را ببرید ! همچنین لازم به ذکر است که در طول مسیر مراقب چراغ های نشانگر ماشین خود باشید !

 

djmbg بازدید : 162 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Watch-Dogs-Companion-ctOS

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از Watch Dogs Companion: ctOS می‌توانید با هر بازیکنی که توسط کنسول و یا رایانه خود در حال بازی Watch Dogs  است، به صورت زنده بازی کنید. کنترل شهر شیکاگو را از هرکجا که هستید به دست بگیرید، کنترل پلیس شیکاگو و همه دستگاه‌های ctOS در دستان شماست. لازم به ذکر است که امکان انجام بازی به صورت آفلاین نیز وجود دارد اما در حالت آفلاین بسیاری از قابلیت ها در دسترس نمی باشند .

 

djmbg بازدید : 232 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Stickman-Downhill---Motocros

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Stickman Downhill – Motocross دنباله یک بازی محبوب موتورسواری با ۱۰ میلیون بازی کننده است. در این بازی، موتورسواری اکشن سرعتی هیجان‌‌انگیز و واقع‌گرایانه را تجربه کنید. از بین بیش از ۱۵ موتور یکی را انتخاب کنید و در مکان‌های مختلف به موتورسواری بپردازید. هر موتور دارای فیزیک مختص خودش می‌باشد.

 

djmbg بازدید : 29 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Soccerinho

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

دقت و سرعت اساس این بازی را تشکیل می دهند ! اگر به دنبال چالش و هیجان هستید بدون شک SOCCERiNHO  می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! . تمام تلاش خود را به کار برده و توپ را کنترل نمایید . آیا خیابان شما را شکست می دهد یا شما او را شکست می دهید ؟ اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا تا با دوستان خود نیز رقابت نمایید . خودتان امتحان کنید ! لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوتبال خیابانی مبتنی بر فیزیک بوده و قطعا می تواند بساط سرگرمی شما را برای ساعت ها فراهم آورد .

 

djmbg بازدید : 19 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Baja-or-Bust-by-DEW-&-MX-Elite

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Baja or Bust by DEW & MX Elite یک بازی موتورسواری جالب است که در آن در بیش از ۱۲ محیط شگفت‌انگیز به مسابقه می‌پردازید تا به مقصد نهایی یعنی باجا برسید. از خط پابان عبور کنید، حرکات مختللف را انحام دهید و مسابقات دنیاهای مختلف را به پایان برسانید تا امتیاز کسب کنید. می‌توانید امتیاز خود را نقد کرده و از آن برای ارتقاء و یا جایزه‌های شگفت‌نگیز استفاده کنید. این جوایز از هدفون و تی‌شرت رفته تا مسافرت به نقاط مختلف را شامل می‌شوند. هرچه بیشتر بازی کنید احتمال برنده شدنتان بیشتر می‌شود.

 

 

djmbg بازدید : 24 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Worms-3

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی جذاب Worms™ ۳ شما باید از تمام توانایی و مهارت های خود استفاده نموده و کرم های دشمن را شکست دهید . سلاح های مورد نیاز خود را برداشته و با از بین بردن کرم های دشمن امتیازات متعددی را جمع آوری نمایید . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به انجام بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستان اشاره داشت .

 

djmbg بازدید : 16 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Football-Rush-2014-Brazil 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Football Rush 2014: Brazil از میان خیابان‌های ریو دوژانیرو به سرعت حرکت کنید و قبل از اینکه داور عصبانی شما را با یک کارت قرمز جریمه کند  موانع مختلف را رد کنید. آیا او می‌تواند خود را به موقع به مسابقات نهایی فوتبال مورد علاقه‌اش برساند؟ ساعت‌ها سرگرمی انتظار شما را می‌کشد.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 316
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,734
  • بازدید ماه : 5,895
  • بازدید سال : 19,172
  • بازدید کلی : 44,346