loading...
گلچین مطالب سایت های مرجع و بزرگ
djmbg بازدید : 32 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Android Apps & Themes Pack 11 June 2013 | 1.1 GB

 

Apps  Themes مجموعه برنامه ها و تم های جدید آندروید Android Apps & Themes Pack

 

 

 

 

djmbg بازدید : 30 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

 

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Android Collection Pack مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack

 

 

 

 

 

djmbg بازدید : 35 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

شما به کمک نرم افزار TouchPal Contacts دیگر نیازی به شماره گیری ندارید! چرا که می توانید برای هرمخاطب خود یک شکل دلخواه در نظر بگیرید و در هر زمان که بخواهید تنها با کشیدن شکل مورد نظر به صورت اتوماتیک اقدام به برقراری تماس کنید. اگر از ظاهر برنامه اصلی مخاطبین و تماس گوشی خود خسته شده اید و تکراری شده است این برنامه می تواند جایگزین مناسبی باشد. به عنوان مثال با حرکت \ با شماره مورد نظر خود تماس حاصل کنید. به این عملیات به اصطلاح Gesture یا حرکت می گویند. اپلیکیشن فوق دارای قالب های بسیار زیبایی است که بتوانید ظاهر بخش مخاطبین گوشیتان را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

TouchPal Contacts v4.8.5.0 نرم افزار مدیریت مخاطبین TouchPal Contacts v4.8.5.0 – اندروید

 

djmbg بازدید : 32 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. نسخه‌ی اندروید این نرم‌افزار نیز با قابلیت‌های زیاد خود و پشتیبانی از فرمت‌های متنوع صوتی تجربه‌ی گوش دادن به‌موزیک‌هایتان را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

jetAudio Music Player Plus v4.0.1 پخش کننده قدرتمند jetAudio Music Player Plus v4.0.1 – اندروید

 

djmbg بازدید : 30 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

Lucid Launcher Pro یک لانچر مدرن برای اندروید است که با قابلیت های کاملا متفاوت مانند حالت شناور و ترکیب رنگ بندی متفاوت و شیشه ای است که اسلاید های فوق العاده زیبا در هنگام تعویض صفحات در هر جایی که بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از تعداد نامحدود ویجت ، بهینه سازی ابعاد مجموعه ها برای گوشی هایی با رزولوشن کوچک ، تم‌های مختلف برای نوار کناری و … اشاره کرد .این نرم‌افزار بر روی اندروید ۳.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Lucid Launcher Pro v3.74 نرم افزار لانچر Lucid Launcher Pro v3.74 – اندروید

 

 

djmbg بازدید : 32 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۱.۵ و بالاتر قابل اجراست.

 

Bazaar 5.1.6 نرم افزار بازار Bazar 5.1.6 – اندروید

djmbg بازدید : 36 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

در Colourform XP (for HD Widgets) شما می توانید هر چیزی را رنگ کنید. نوشته ها، آیکن ها، پس زمینه، و یا هر بخشی از ساعت را به رنگ دلخواه تغییر دهید و یا شفافیت پس زمینه را تنظیم کنید. حتی قطعات ساعت را نیز می‌توانید تغییر رنگ بدهید. پس‌زمینه‌ها لایه بندی شده و برای رنگ، میزان شفافیت، کاشی‌ها و بافت دارای تنظیمات قابل تغییر هستند. این مجموعه دارای بیش از ۵۰ ویجت رنگارنگ می‌باشد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این محموعه باید ابتدا برنامه HD Widgets را نصب کنید.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.

 

Colourform XP %28for HD Widgets%29 v2.0.2 ویجت های جذاب Colourform XP (for HD Widgets) v2.0.2 – اندروید

 

djmbg بازدید : 28 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

 

نرم افزارهای مختلفی همچون فایرفاکس، گوگل کروم و غیره در زمینه ی مرور صفحات وب برای اندروید عرضه شده است که با آن ها بتوانید وبلاگ ها و وبسایت ها را مشاهده نمایید. شما به کمک مرورگر Habit Browser می توانید صفحات وب را با سرعتی باورنکردنی مشاهده کنید و از گشت و گذار در صفحات وب لذت ببرید. این مرورگر یک تفاوت اصلی با سایر مرورگرها دارد و آن داشتن یک منوی سریع و بسیار زیبا می باشد که کافیست انگشت خود را برروی صفحه نمایش نگه دارید تا به نمایش در آید و به آن دسترسی پیدا کنید. از قابلیت های این مرورگر می توان به امکان کپی کردن URL یا همان آدرس اینترنتی وب سایت ها با یک کلیک، امکان بازکردن صفحات وب و تب به صورت نامحدود، پشتیبانی کامل از جاوا اسکریپ و نام کرد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۴.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

Habit Browser v1.1.04B مرورگر اینترنت Habit Browser v1.1.04B – اندروید

 

 

djmbg بازدید : 30 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار My APKs Pro backup manage apps میتوانید هر زمان که خواستید از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما پشتیبان‌گیری می‌کند، تا بعداً بتوانید بدون نیاز به اینترنت دوباره آن‌ها را نصب کنید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به گزارش‌گیری از لیست برنامه‌های تصب شده در فرمت‌های HTML، Pdf و TXT ، قابلیت حذف نرم افزارها و … اشاره کرد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۰ و بالاتر قابل اجراست.

 

My APKs Pro backup manage apps 1.7 نرم افزار بکاپ گیری My APKs Pro Backup Manage Apps v1.7 – اندروید

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 316
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 309
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,727
  • بازدید ماه : 5,888
  • بازدید سال : 19,165
  • بازدید کلی : 44,339